Dostępność produktów

Większość zaprezentowanych w sklepie przedmiotów mamy w magazynie. Czasami zdarza się jednak, że na niektóre trzeba poczekać 2-3 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby towar został wysłany w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
W przypadku chwilowej niedostępności produktu, nie ma możliwości dodania go do koszyka. Jest natomiast możliwość skorzystania z opcji: "powiadom o dostępności". Na pozostawiony adres mailowy zostanie wysłana informacja w przypadku, kiedy produkt będzie dostępny.

W przypadku zainteresowania konkretnym przedmiotem, prosimy o informację poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem: sklep@dekomotyw.pl Odpowiemy, czy będzie jeszcze dostępny i postaramy się ustalić, jak długi jest czas oczekiwania na jego dostawę.

W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl